تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص

تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص
17, تبلیغات, تبلیغات وآگهی ها 17 ص, تحقیق, تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص, دانلود تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص, ص, مورد, ها, وآگهی

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 17 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏تبلیغات وآگهی ها‏تبلیغات عبارت است از ارتباط ومعرفی غیر شخصی یا خدمات از طریق حاملهای مختلف در مقابل دریافت وجه برای موسسات انتفاعی یا غیر انتفاعی یا افرادی که به نحوی در پیام مشخص شده اند.‏آگهی وتبلیغ علمی است که علی رغم قدمت آن هنوز در ایران ناشناخته است.حتی ایرانیان که در خارج از کشور زندگی می کنندنمی توانند به طور صحیح از این حربه قدرتمند برای شناساندن ایران ومعرفی خلا قیتهای موجود درآن استفاده کنند.متاسفانه مدتهاست شاهدیم که مطبوعات از کسادی فروش معروف ایران در بازارهای خارجی بویژه کشورهای اروپایی سخن می گویند.‏این علم که هر روز‏ ‏با علوم ‏جامعه شناسی،آمار،اقتصاد وروانشناسی پیوستگی بیشتری پیدامی کند‏ ‏و‏ ‏هنرهایی نظیر موسیقی،ادبیات،عکاسی،گرافیک و‏ ‏نقاشی را ‏به خدمت می گیرد،در رساندن پیام فروش به بازارها ومصرف کنندگان نقش اساسی داردو‏ ‏اکنون هیولایی است از آمار‏ ‏و‏ ‏ارقام با صدها میلیارد دلارهزینه سالانه ومیلیونها نفر در سراسر جهان که در این رشته مشغول به کارند.همه ما به وسیله تبلیغات احاطه شده ایم وبه نحوی به آن در ارتباطیم.در ‏حال قدم زدن،استراحت،مطالعه ونشریات ،تماشای تلوزیون و…اشکال وحروف تبلیغاتی جلو چشممان قرار دارندیا آوای آن به گوش می رسد.سینما،تلوزیون،وچراغهای نمایش،وسایط نقلیه،کاتالوگها ،مراسلات پستی ،تقویمها ،وپیامها اشکال مختلف ارائه تبلیغاتند.در حال حاضر موسسات تبلیغاتی از ورزش ورزشکاران ومسابقات جهانی‏ به عنوان وسیله های تبلیغاتی درا‏مدهای قابل توجهی کسب می کنند مانند:آگهی ها ی تبلیغ‏اتی درمیادین ورزشی،کانالهای تلو‏ی‏زی‏ونی گاهی صدها دلار‏ ‏برای گزارش یک مسابقه ‏ورزشی،می پردازند‏ ‏و‏ ‏بودجه چشمگیری به این امر اختصاص میدهند.‏استفاده از ستاره ورزشی به عنوان ابزار تبلیغاتی بسیار موثر است کافی است قهرمان محبوب جهانی جمله ای راجع به خوبی محصولی بگوید.همچنین موفقیت قهرمان اتومبیل‏ ‏رانی یا ‏دوچرخه سواری بهترین تبلیغ برای آ‏ن محصول است.بسیاری از‏ صاحبنظران با تبلیغات موافقند وآ‏ن را نیروی خلا فه ای برای ترغیب وتشویق میل عمومی به مصرف محصول می دانند.
 

  • تحقیق در مورد بهره‌گیری از فیلتر Smart Sharpen در فتوشاپ CS۲

    تحقیق در مورد بهره‌گیری از فیلتر Smart Sharpen در فتوشاپ CS۲ CS۲, Sharpen, Smart, از, بهره‌گیری, بهره‌گیری از فیلتر Smart Sharpen در فتوشاپ CS۲, تحقیق, تحقیق در مورد بهره‌گیری از فیلتر Smart Sharpen در فتوشاپ CS۲, دانلود تحقیق در مورد…

  • تحقیق در مورد شیشه 40 ص

    تحقیق در مورد شیشه 40 ص 40, تحقیق, تحقیق در مورد شیشه 40 ص, دانلود تحقیق در مورد شیشه 40 ص, شیشه, شیشه 40 ص, ص, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد شیشه 40 ص لینک دانلود و…

  • تحقیق در مورد تاريخچه پايگاه داده

    تحقیق در مورد تاريخچه پايگاه داده پايگاه, تاريخچه, تاريخچه پايگاه داده, تحقیق, تحقیق در مورد تاريخچه پايگاه داده, داده, دانلود تحقیق در مورد تاريخچه پايگاه داده, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد تاريخچه پايگاه داده لینک دانلود و…

  • پاورپوینت در مورد کلیات اخلاق حرفه ای

    پاورپوینت در مورد کلیات اخلاق حرفه ای اخلاق, ای, پاورپوینت, پاورپوینت در مورد کلیات اخلاق حرفه ای, حرفه, دانلود پاورپوینت در مورد کلیات اخلاق حرفه ای, کلیات, کلیات اخلاق حرفه ای, مورد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت در مورد کلیات…

  • تحقیق در مورد بررسي نمرات يك دانش آموز 10 ص

    تحقیق در مورد بررسي نمرات يك دانش آموز 10 ص 10, آموز, بررسي, بررسي نمرات يك دانش آموز 10 ص, تحقیق, تحقیق در مورد بررسي نمرات يك دانش آموز 10 ص, دانش, دانلود تحقیق در مورد بررسي نمرات يك دانش…