پیشینه تحقیق ومبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

پیشینه تحقیق ومبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک
الکترونیک, بانکداری, پیشی, پیشینه, پیشینه تحقیق ومبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک, تحقیق, دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری رضایت مشتری, در, رضایت, مشتری, نظری, ومبانی

رفتن به سایت اصلی

پیشینه تحقیق ومبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 58 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏رضایت مشتری‏ در بانکداری الکترونیک‏امروزه بانکها نقش اساسی ومهمی در رشد وتوسعه اقتصادی کشورها ایفا می نمایند.بانک عبارت ازیک رشته فعالیت اقتصادی است که ایجاد اعتبار می کند وامر پرداختها ونقل وانتقال وجوه را تسهیل می کند. بانکها می توانند باکسب رضایت بیشتر مشتریان وتشویق آنها به پس انداز وتجهیز پس انداز وتراکم سرمایه وجمع آوری سرمایه های کوچک وبکار انداختن آنها دررشته های تولیدی ومصرفی ، نقش مهمی را درشکوفایی اقتصاد کشورها ایفا نمایند که تحقق این هدف با کسب رضایت بیشتر مشتریان حاصل می شود.در اینجا لازم است که رضایت مندی را تعریف کنیم :واکنش شناختی یا احساسی که در پاسخ به برخوردهای خدماتی ،در فرد ایجاد می شود.باید توجه داشت که رضایت مشتریان ، تحت تأ ثیر عوامل متعددی قرار دارد که یکی از مهم ترین این عوامل ،کیفیت محصول یا خدمت می باشد. در حقیقت، رضایت مشتری با کیفیت یا خدمت رابطه ای تنگاتنگ دارد.باید توجه داشت که :کیفیت توسط مشتری تعیین می گرددنه توسط تولید کننده ویا سرویس دهنده . به عبارت روشن تر، کیفیت مجموعه عای از خدمات ومشخصات یک کالا یا خدمت است که احتیاجات ورضایت مصرف کننده را تأمین می کند.بنابراین همانطور که در بالا بیان شد کیفیت شامل مجموعه ای از خصوصیات ومشخصات یک کالا وخدمات می باشد که تأمین کننده رضایت مشتری است‏. ‏ب‏ایدتوجه داشت که امروزه ایجاد رقابت شدیدی میان بانکها ،بالارفتن سطح انتظارات مشتریان برای دریافت خدمات با کیفیت بالا وتغییرات سریع تکنولوژی ،بانکها را ملزم به فراهم کردن خدمات با کیفیت برای مشتریان وراضی نگاه داشتن آنها نموده است .بنابراین لازم است که مسئولین بانکی درجهت شناسایی عوامل تشکیل دهنده کیفیت وارائه خدمات مطلوبتر،تحقیقات علمی راجع به این موضوع را مدنظر قرار دهند.همچنین باید ذکر شود که ازجمله مواردمبهم برای مسئولین بانکی عدم آگاهی آنها از سطح کیفیت خدمات می باشد که لازم است آگاهی لازم رادر این زمینه کسب نمایند.
 

  • تحقیق در مورد مبدل های حرارتی

    تحقیق در مورد مبدل های حرارتی تحقیق, تحقیق در مورد مبدل های حرارتی, حرارتی, دانلود تحقیق در مورد مبدل های حرارتی, مبدل, مبدل های حرارتی, مورد, های رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد مبدل های حرارتی لینک دانلود و…

  • تحقیق در مورد مالچ چيست 12 ص

    تحقیق در مورد مالچ چيست 12 ص 12, تحقیق, تحقیق در مورد مالچ چيست 12 ص, چيست, دانلود تحقیق در مورد مالچ چيست 12 ص, ص, مالچ, مالچ چيست 12 ص, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد مالچ…

  • تحقیق در مورد تعمیرات ترانسفورماتور

    تحقیق در مورد تعمیرات ترانسفورماتور تحقیق, تحقیق در مورد تعمیرات ترانسفورماتور, ترانسفورماتور, تعمیرات, تعمیرات ترانسفورماتور, دانلود تحقیق در مورد تعمیرات ترانسفورماتور, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد تعمیرات ترانسفورماتور لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل…

  • تحقیق در مورد مختصري در معرفي شيخ بهايي 15 ص

    تحقیق در مورد مختصري در معرفي شيخ بهايي 15 ص 15), بهايي, تحقیق, تحقیق در مورد مختصري در معرفي شيخ بهايي 15 ص, دانلود تحقیق در مورد مختصري در معرفي شيخ بهايي 15 ص, در, شيخ, ص, مختصري, مختصري در…

  • تحقیق در مورد بیماری ODD

    تحقیق در مورد بیماری ODD ODD, بیماری, بیماری ODD, تحقیق, تحقیق در مورد بیماری ODD, دانلود تحقیق در مورد بیماری ODD, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد بیماری ODD لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل…